natti natii

jag tror jag håller på att bli sjuk tror jag, men jag MÅSTE till skolan imorgon för att äta min sista lunch med felicia tills hon åker till grand canaria i 2 hela veckor, förstår avsolut inte hur jag ska klara mig, men hoppas det går fort. Nej men nu känner jag att jag måste lägga mig i sängen nu och mysa med mig själv haha!
Imorgon ska jag blogga om något "vikigt" som jag kommer komma på under dagen, hoppas jag!
men vi hörs imorgon everyone.

godnatt


( fadi, krya på dig älskling! hoppas du blir bra snart, looove you darling<3 )


Kommentarer
Postat av: Leia

Det är bra här med. =)



Vad gör du?

2009-09-13 @ 21:19:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0