@ hemma från skolan/stan med älsklingen

kom exakt hem från skolan/stan, var i stan en stund med älsklingen, han får mig ALLTID att må bäst!
nu iallafall så ska jag snart käka mat, min mamma är inte hemma hon är på middag med sitt jobb så det e bara hennes kille som e hemma, han lagar mat. Men anyway, idag tog vi emot kunder i skolan, det var väl skojsigt, ska ta emot nästa vecka, ska bli skoj.
Istan så var jag med älsklnigen på donken, vi chillade där. . knäppte lite bilder och så.
Och vet ni? NI SKA FÅ SE DOM! haha
sorry älsklingen men dom e söta, måste få lägga ut dom.

här kommer dom.


älsklingen, han e söööööt! & ugly moi.


Älsklingen & jag, du & jag emot allt <3

i know that the photos is not so good, but it is on me
and my baby, and i love him!

nu ska jag äta, bloggar mera sen.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Heey, tack så väldigt mycket^^



With Love* Cicci

2009-09-16 @ 19:51:49
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

haha om jag kan lära mig först haha :)

2009-09-16 @ 20:28:23
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0