grattis på födelsedagen roman

ska lägga mig i sängen nu och sova, ska upp tidigt imogon och fixa mig inför skolan, ska upp halv 6 ungefär. shiiit det är verkligen tidigt. Imorgon ska jag till älskling, vi ska förhoppningsvis på bio, hoppas hoppas! det var super länge sen vi va på bio sist. Men nu ska jag lägga mig i sängen och ringa upp min älskling en gång oxxå.

Roman Saidi, grattis på födelsedagen. I know that everyhing has been fucked up beetween you and me. Men roman alltså du va en av mina närmaste killkompisar som jag absolut inte ville förlora men nu är du ju inte en del av mitt liv längre, men andå hoppas att du får en sjukt underbar födelsedag & hoppas att du lever i minst 100000 år till bror. Plus kmr du ihåg alla dom minnen vi har tsm, sjukt igentligen. Du betyder galet för mig även fast det är som det är & de gör ont att se dig men inte kunna snacka med dig som min bror. Men hey hoppas på det bästa.


godnatt


Kommentarer
Postat av: teSz

Sv: awh tack! super duktig är jag inte, men jag lär mig mer o mer!

2009-09-24 @ 22:50:33
URL: http://plastgolv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0