en tråkig lördag

sorry sorry sorry, men har varit skit upptagen med allt från skolan till kille och så.
Idag är det ju lördag, kom nyss hem från jakobsberg centrum med familjen och fadi.
sen åkte älskling hem och jag sitter här hemma helt själv nu, tråkigt!
satt nyss och kollade in kissies blogg och kollade när hon var med i the voice
faktiskt så trodde jag att hon skulle vara mera "blåst" men hon verkar vara helt okej.
men iallafall nu så ska jag sitter här och kollade runt lite på datan sen skriva något i viktigt som jag läste
i tidningen idag när jag var i bilen påväg hem, spännande va?
men nu ska jag lyssna på musik och fixa lite, funderade på att ta bort sminket och bara chilla idag
men vi får se. Anna ville även att jag skulle med på fest, men vi får se.
Men bloggar mera senare.

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0