emelie tycker till om mobbning

jag är så jävla trött på alla så kallade fjortisar eller vad man nu ska kalla det, dom är verkligen så jävla omogna och jag tror inte dom är sådär igentligen, det är nog bara en sorts fasad dom lägger upp för att inte behöva visa sin egen personlighet för att dom tycker att det är något fel på den.

Men anyway idag när jag satt på pendeltåget påväg hem så satt det två tjejer i 14-15 års åldern bredvid mig, och en tjej i samma ålder som inte var lika "cool" som dom var, hon hade tex inte lika snygg mobil som dom, eller hade inte börjat sminka sig. Men sen så den tjejen som inte var lika "cool" som dom andra tog upp en choklad kaka och började äta den, och dom två tjejerna började skratta och viskade till varandra. Jag fick flipp på dom.
Jag tyckte synd om den tjejen som inte hade börjat sminka sig, som inte hade string trosor och så. Men jag pallade inte börja jiddra med 15 åringar som typ bara kan säga "fuck you" och "din mamma" så det enda jag kunde göra var att le lite extra mot den tjejen som dom skrattade åt. . tror faktiskt det hjälpte för man kunde se på hennes ansikte att hon blev gladare typ att hon inte trodde att det var något fel på henne. Det kändes skönt i mitt hjärta.

så ni som vet att ni är "mobbare" som leker för mycket, sluta med det!
någon dag kommer ni få tillbaka, i promise you.

Kommentarer
Postat av: Jennie;

BRAAA DÄÄÄÄÄÄR!

2009-09-16 @ 20:53:51
URL: http://jennifersafaei.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

:D

2009-09-16 @ 20:57:29
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså fett synd va leker de. Plus det är bara bättre o finare om man inte använder smink , jag använder inte. Det e bara bättre :)

2009-09-16 @ 21:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0