du är inget utom en tönt

okej, nu ska jag prata klar språk med dig här, jag vet att du läser min blogg och jag vet att du kommer ta åt dig av vad jag skriver nu.

du är en människa som är falsk, jag säger inte det här för att vara dum utan det är sanningen. Jag förstår inte hur du kan ljuga en "kompis" rakt upp i ansiktet och säga att du har kille fast du inte har det + du snackar med hennes ex och ni är typ "på g" . Fine varken jag lr min kompis bryr oss men det e fittig stil av dig att ta din "kompis" rester if you know what i mean. Men ingen av oss bryr oss men du har ABSOLUT ingen anledning till att kalla mej tönt förstår du, för jag har inte ens öppnat min mun åt dig och jag vill inte starta bråk mellan dig och mej, men en sak ska du veta, ett fel steg från din sida och jag vet inte vad som kommer hända!

okej okej, behövde skriva av mej. . sorry!

erica you are my sunshine <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0