4 underbara månader med den bästa



älskling, herregud vet inte vart jag ska börja ens, du är helt perfekt älskling. Du är den killen som får mig att må bra och du är den killen som får mej att känna mig riktigt älskad. När du leer med ditt underbara leende så mår jag alltid as bra. Visst älskling du & jag bråkar ibland, men vem gör inte det? Jag kommer alltid älska dig oavsett vad som än händer på jorden så kommer du alltid vara nr 1 i mitt hjärta. Jag har så roligt när jag är med dig och jag är så tacksam för att du ens lägger ner din tid på mig och ger mig den kärleken som du kan ge mig. Älskling bara jag kunde så skulle jag göra ALLT du bad mig om att göra, jag skulle till och med kunna dö för dig så starka känslor har jag för dig, du kommer före allt och alla på denna jord du anar inte habibi. Jag är beredd att förlora exakt allt jag äger bara för att få ha kvar dig i mitt liv, jag bryr mej verkligen inte om jag förlorar hela mitt liv bara för att få ha kvar dig i mitt liv älskling, för om jag har kvar dig så har jag fått tillbaka hela mitt liv igen. Älskling du vet alla dom gångerna jag har sagt att jag "älskar dig" så har jag menat varje ord, och varje mening som jag säger till dig menar jag älskling. Jag vet att jag har varit dum mot dig ibland och inte behandlat dig bra och det ber jag om ursäkt för & jag lovar och svär på våran kärlek att jag aldrig mera ska göra dig ledsen eller besviken. Jag har ändrat på hela mitt liv för dig & det ångrar jag absolut inte du är mera värd en guld älskling.

Så kom ihåg en sak, om du någon gång skulle behöva ett hjärta, så skulle du absolut få mitt hjärta. Bara du mår bra älskling så mår jag bäst!

i love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0