i miss ma baby

goddag, som ni ser har jag inte uppdaterat så mycket eftersom jag har haft ufullt upp haha!
men igår så kom ju älskling till mig, vi hade de skit mysigt vi åt middag, umgicks och allt! känns verkligen as bra med honom, vi kan verkligen snacka om ALLT! men nu så kom vi hem från bålsta / bro. . vi fikade i bålsta & jag köpte skor, ni får se dom senare. sen åkte vi hem till min farmor och åt ännu mera! haha
but anyway. . nu ska jag lägga in lite bilder i datan på mej, syster & fadi hahaha :)
bloggar mera senare.


Kommentarer
Postat av: Sunrise-1

Aaaw vad söta ni är som par :)

Lycka till hoppas ni får bästa dagarna med varandra =)

2009-10-03 @ 21:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0