i love my bigsis !

är galet trött & jag tror faktiskt inte att jag pallar locka håret tills imorgon, det blir nog platång tills imorgon faktiskt haha, har absolut ingen ork för något eller jo en sak " ringa min älskling " honom har jag alltid tid för. Men anyway nu har jag faktiskt varit duktig och pluggat i ungefär 5 timmar, mår illa & är hungrig men ska sova snart!
imorgon är det idrott första lektionen sen har vi prov, huhuhuhu mår illa bara av tanken!


syster, jag finns för dig oavsett vad!
vi alla har svåra tider och din är nu
med kärleken och allt sånt! Men jag finns
alltid alltid alltid för dig storesyster!
mitt egna kött & blod!
I LOVE YOU BIGSIS


Kommentarer
Postat av: Linnéa your bigsis<3

ÅH tack gumman, du betyder allt för mig!

Ska bli så skönt att få träffa dig snart <3

Ingen är så bra som du lilsis <3

JAG ÄLSKAR DIG

2009-10-13 @ 11:02:34
URL: http://linneakauppinen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0