heron idag & nu hemma hos baby

hejsan sötnosar, nu sitter jag hemma hos min älskling, vi kom nyss innanför dörren haha vi har varit i heron på bio me hans syster o hennes kille. Trevligt! Vi såg the ugly truth, den va faktiskt gullig & bra. Men iallafall innan så åt vi på max sen kom ullis in där, jag har inte träffat henne på 100 år fan, nästan 1 år om man ska vara exakt. . men sen när vi kom till heron eller exakt när vi ska gå in så springer felicia fram till mig, min baby hon e alltså. Nej men nu ska jag byta om, bloggar mera imorgon.

förlåt för ja inte skrivit så mycket idag.
puss


Kommentarer
Postat av: Ullis :D

Hihi gumman det va jätte roligt att träffa dig bara så där :D

Har saknat dig så mkt <3

Du är o förblir min lillesyster <3

Älskar dig Emelie

2009-10-18 @ 18:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0