emelie is back on track

hejsan alla, kom nyss hem från älskling. har faktiskt varit en rolig fredags kväll & en sak jag verkligen älskar är att vakna upp hemma hos älsklng, i just love it. Men anyway när jag var påväg hem så står jag och väntar på tåget så får jag smsa av fryad att han ser mig haha, han stod på andra sidan spåret. Men nu så är jag iallafall hemma ska börja städa och packa kläder och sådär. Ska skriva om något roligt idag, men en sak tycker jag inte om just nu och det är att jag inte vet vad jag ska skriva om, liksom det är ju inget roligt att läsa om vad jag har gjort idag och sådär, men lördagen's sötnos kommer ju idag, men lite senare ikväll :)
men nu ska jag kolla runt lite, spela lite café world och nörda framför datan!
men vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0