don't trust anyone!

hemma nu igen från pappa, vet inte vad jag har gjort med datan men texten är otroligt liten ser inte ens vad jag skriver, men men! Nu så är storesyster inne i duschen så jag passar på att blogga lite innan jag ska duscha! Sorry för jätte dålig uppdatering, sorry sorry sorry! Men men, vad ska jag säga till er då? Ni vet ju redan vad jag gjorde idag, ville bara säga att jag saknar min älskling jätte mycket! BEBIS POOOJKE! <3
imorgon ska jag & mina två systrar till södertälje, gulligull men först ska vi fika med marcus i sthlm!


jag älskar dig föralltid baby!

plus jag vill bara säga " lita aldrig på dom som står er närmast, för det e DOM som hugger er i ryggen! du är ett levade bevis gumman "

Kommentarer
Postat av: shanne

håller med dig, lita inte på någon

2009-10-30 @ 10:59:50
URL: http://sdj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0