dålig förlorare

ska avsluta den här dagen med att säga godnatt faktiskt. Vi satt och spelade "plump" det är ett kort spel som jag HATAR nu, för jag förlorar hela fucking tiden! helvetes spel säger jag bara! Dom andra fick typ 200 p men jag fick typ 40 p ! Herregud vad jag är dålig alltså. . Men iallafall jag känner att jag börjar bli trött i ögonen och vill bara lägga mig i sängen och sova ut. Hoppas jag får sova ut imorgon iallafall. Men hörru ni ni, ni alla får ha de bäst och sova jätte gott så ses vi alla imorgon, GLÖM INTE ATT SPANA IN MIN BLOGG HELA DAN VARJE DAG!


Kommentarer
Postat av: Linnea bara

fin blogg älskling :)!

2009-10-11 @ 02:46:37
URL: http://linneabarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0