20/6-09, love u until forever baby

Fadi Hamid, jag vet inte vad jag ska börja med att förklara hur mycket jag älskar dig baby, du är verkligen så otroligt fin. Du är den finaste som finns i mitt liv! Jag önskade jag kunde vara med dig varje dag och varje sekund och bara få vara med dig, när du kollar i mina ögon så mår jag as bra och när du säger att du älskar mej så mår jag ännu bättre. Älskling du är den rätta för mig, det är svårt för mig att berätta för dig hur mycket jag älskar dig men det kommer ändå alltid vara så att jag e din och du är min, du är den enda i mitt hjärta som jag skulle kunna offra hela mitt liv för. Älskling alltså shiiit, vissa stunder får jag mina damp då jag bara vill vara med dig och krama dig! Alla minnen jag har med dig kommer alltid vara en glatt och älskat minne i mitt huvud och när jag tänker på dig så leer jag alltid! Herregud, du är mitt allt verkligen och min kärlek till dig är på HÖGSTA NIVÅ!
älskar dig högt på denna jord och kommer aldrig svika dig igen. Du har tagit mitt hjärta älskling och i mitt hjärta står det bara " Fadi Hamid" ! Du kan lita på mej älskling, kommer aldrig lämna dig habibi. Jag vill bara vara med dig.

~ Fadi, jag älskar dig såå mycket baby, du är mitt allt & jag kommer alltid älska dig bebo ~


Kommentarer
Postat av: Anonym

va söta :)

2009-10-13 @ 17:21:01
URL: http://ranadagals.blogg.se/
Postat av: Anonym

vaa sööötaa :D<3, HAHAHAHA coffe är med på en bild :D

2009-10-14 @ 10:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0