20:29

herregud, jag sitter här nu och håller på att dö av garv. Jag ska berätta en as rolig sak och sen en hemsk sak i slutet så håll i er nu. Allt började med mitt inlägg om gäng, en tjej kommenterade och gav sin åskt och jag sa inget mera om det, sedan nu sitter hon och kallar mej cp & äckel alltså herregud, hur patetisk får man bli? Som om jag känner dig, jag tror hon är en sån tjej som faktiskt hänger i gäng och typ inte kan stå emot grupptrcket det är därför hon tar ut alla agrisationer på min blogg liksom, OMG! Så jag vet att du läser det här nu & jag säger bara en sak till dig, gumman väx upp!

den hemska saken är en tjej som mejlade mig på min bloggmejl. Jag lovade henne att hon skulle få vara anonym, men nu ska jag kopiera lite av det hon skrev.

"hejsan emelie, hoppas du mår bra! jag gick in på din sida för ett tag sen då du skrev att du ville att man skulle höra av sig till dig om man hade varit utsatt för något hemskt i sitt liv och att du skulle dela med dig det i din blogg ( skulle uppskatta ) om du kunde göra mig till anonym, men nu tänkte jag samla mod och berätta om när min egen pappa våldtog mig och min lillesyster. Vi bor en bit ute på landet det är ganska långt till våra grannar, men en sommar dag så skulle min mamma jobba och pappa skulle sitta barnvakt åt mig och min syster. Jag kommer ihåg att jag var jätte glad verkligen jätte glad eftersom jag har alltid varit pappas flicka liksom, min syster och jag hade bestämt med pappa att vi skulle bada i våran pool efter lunchen. Vilket vi gjorde. Jag sprang upp för att byta om medans jag bytte om så "hjälpte" min pappa att byta kläder på min syster, dom gick in i badrummet. Det tog lång tid och jag tyckte att jag hörde konstiga ljud, men ville inte göra min pappa så sur eftersom han lätt blev irriterad. Jag satt i köket och väntade på att dom skulle bli klara, sedan så öppnade dom dörren och jag hörde min pappa säga något tyst men hörde inte vad, sedan så kom min syster ut. Jag såg direkt att något inte va som det skulle. Men vi gick ut och badade och allt va roligt till och med min syster skrattade, jag förstår inte än idag hur hon kunde skratta efter att ha blivit utsatt av hemska saker av sin egen pappa, jag skrattar inte ens en idag 4 år senare. Men efter vi hade badat så bad jag min pappa att han skulle hjälpa mig att hänga upp min handduk eftersom det var så långt upp. Han sa "självklart hjärtat" dom orden ekar ännu idag i mitt huvud, sen kom han in i badrummet och låste dörren om oss. Jag kommer inte ihåg så mycket av det som hände för jag har förträngt det, men jag kommer ihåg ALLA orden han sa till mig när han höll på.
tack för du tog din tid och lyssnade om du nu lyssnade
. "

herregud säger jag bara, när jag såg mejlet så fick jag tårar i ögonen, jag vet inte om du läser min blogg fortfrande, men jag säger bara att du e stark som orkade dela med dig & om du vill hör gärna av dig igen till mig så kan vi snacka lite mera om du behöver stöd eller så. Klart jag lyssnar på mina läsare, ni är dom bästa!


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: hihi. De låter bra! Jag älskar att göra folk glada :)



Ja gör de. Plugga är bra :)

Är du taggat för en hård skol vecka nu då?

Kram

2009-10-18 @ 20:33:12
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: haha. Jag är alltid taggat på skolvecka :D jag har så roligt i skolan så det är nice :)

Imorgon ska jag på ett fotojobb/uppdarg med min fotoklass så det ska bli riktigt roligt :)

Vad går du för någonting? Eller går du fortfarande på högstadiet? (ta de inte illa) :) <3

2009-10-18 @ 20:41:55
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: ja precis, håller med dig!

inga problem :)

2009-10-18 @ 20:43:16
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: GUD VA ROLIGT!

jag ville gå frisör.. men jag har problem med lederna så jag kunde inte de :( de är en stor sorg!

Då är vi lika gamla med andra ord :D för jag går andra året på Media programmet :)

2009-10-18 @ 20:50:33
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: hanna

jälva tönt, men undrar hur mycket luft du har bakom datan

2009-10-18 @ 21:20:08
URL: http://johannabrynger.blogg.se/
Postat av: hanna

du kanske gillar mitt inlägg

2009-10-18 @ 21:42:04
URL: http://johannabrynger.blogg.se/
Postat av: hanna

hahaha you are soo cute! nooot

2009-10-18 @ 22:04:48
URL: http://johannabrynger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0