2 dagar kvar & sova hos baby imorgon, längtar!

hej igen, nu har jag kollat på stockholm arlanda & efterlyst! När man ser på sthlm arlanda får man verkligen sånt sug på att åka utomlands, men snart åker jag ju till egypten! Anar ni hur skönt det är där nere eller, man dör! Men slut snackat om det där, det är ungefär 1-2 månader kvar tills vi drar dit. . kollade på efterlyst också och jag tycker det är helt sjukt det där med att de var ett par tjejer som hade fått hjälp av sina barn att baxa en tv liksom, SJUKT! tycker jag iallafall. Imorgon ska jag sova hos älsklingen, ska dra och packa lite grejjer nu och sedan lägga mig i sängen, för ja fjyyyser! Och sen sova faktiskt.

2 dagar kvar tills underbara syster kmr, LÄNGTAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0