you is the fucking best!

jag älskar dig, du anar inte hur mycket jag älskar dig baby. Alla mina underbara minnen kommer alltid finnas kvar här i mitt hjärta. Kärleken som jag har för tid har jag aldrig känt för någon annan än för dig älskling. Som jag sa till dig du kommer alltid ha en stor stor plats i mitt hjärta oavsett vad älskling, det spelar ingen roll om jag får ha dig i livet som en vän eller som min underbara pojkvän, du kommer alltid vara den första som jag kommer prioriterar först. Jag vet att vi har haft svåra tider & även underbara tider, men från min sida så kommer aldrig någon kunna förstöra för dig & mig, hur mycket dom än vill så kommer dom absolut inte lyckas. Många säger till mig att man kan ha vänner fast man har kille, men vet ni alla sucker's som säger så, jag har redan min andra halva & det är min älskling fadi, han är min bästavän, min andra halva, min pojkvän & jag kan prata med honom om allt & jag ska även göra allt med honom. I don't need you guys. Anyway älskling jag älskar dig, du är min soulie dont forget.

I LOVE YOU DARLING <3



Kommentarer
Postat av: Mulattah

Förstår inte att ens en ful kille vill ha ett sånt monster som dig, du är grisfet :O

Vill inte vara ytlig men det finns gränser för hur ful man kan vara, och du tar fan priset ^^

Banta och operera säger jag bara, han tycker bara säkert synd om dig xD



2009-11-23 @ 21:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0