tänk på dig själv i första hand!

som ni läste i inlägget som jag skrev för ett tag sen att jag e galet irriterad på en person, det gäller fortfarande men den här gången tänker jag inte skriva något fånigt inlägg om någon jävla su**a som henne! herregud inte ens slösa min tid. Men det jag ville skriva nu är att jag känner verkligen att mitt liv har gått åt rätt håll liksom, jag lovar er om jag fortfranade skulle hänga med dom jag hängde med innan skulle mitt liv gå åt skogen, men idag så satsar jag på skolan & min underbara super söta pojkvän + min familj förstås! Jag är trött på alla avundsjuka människor som är så jävla egoistiska och bara tänker på sig själva. Jag har ett tips till alla er som har en "vän" som blir sur på dig för att du väljer skolan & kärleken framför din vän. Om ni är i den situationen så ska du faktiskt säga vad ditt hjärta säger, om ditt hjärta säger " jag vill vara med min kille & satsa 100 % på skolan " så gör du det, om ditt hjärta säger " pass på allt, vänskapen är bäst " då tycker jag att du ska skita i allt för din vän men då ska vi se vad som kommer hända med dig sen. Ärligt talat, jag tyckte om mitt liv innan men de var bara för jag inte visste vad jag ville med mitt liv, men nu vet jag tydligt vad jag vill! jag vill bli lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0