ska dra mej bort från datan nu

tänkte hoppa in i duschen nu, känner mig inte alls fräsh today. Men senare ska jag väl packa mina saker eftersom jag ska till pappa imorgon, för då kan jag sova ut imorgon, gud så skönt. Men jag måste även leta efter mitt bankomatkort, it gone! Om jag inte hittar den måste jag väl spärra den antar jag, men palla de e typ 4 gången jag tapapr bort den. Nyss smsade min älskling och sa att han inte alls mår bra, ush älskling! Hoppas att du blir bättre & jag hoppas verkligen att medicinen funkar på dig. . ber till gud! Men nu ska jag dra och lägga mig i badet och mysa lite & sen slänga mig i sängen & glo på tv, det här var en helt enkelt skönt lördag! Men innan jag drar & duschar ska jag lägga in en bild på en tjej som betyder så mycket för mig. . vem det blir får ni se om ett LITET tag!
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0