är skitsnack ditt ända vapen, fuckface?

pallar inte sitta vid datan fan, ska gå in i mitt rum och sugas in i tven eller något! Imorgon är det öppethus i min skola 17:00 - 20:00 kom gärna dit! Nej men anyways nu ska jag dra mig men innan jag drar ska ni få chris browns nya låt & lite fakta eller " skitsnack " som jag fick höra idag!

Vi börjar med vad jag fick höra idag, men vän till mig ringer mig & säger att hon har hört en sak, hon ville kolla om det var sant eller om de var bullshit som den här tjejen sagt, eftersom min tjejkompis vet att denna person är fett falsk, anyway ni vet att jag bråkat med 2 personer, båda vid samma namn HAHA ! aa men min förra "bästis" anyway har tydligen gått runt och sagt att jag har velat "haffa" hennes ex. Herregud säger jag bara, hur kan man vara så jävla patetisk helt seriöst, nån här vill förstöra mitt liv!

* jag vill inte ens ha dina fula ex, alla är lika fula!
* jag är inte som dig, tar andras trash liksom!
* bara för du inte har ett jävla liv, sluta lägga falska lögner över andras liv

ursäkta mig, men hon säger att jag går runt & tror på rykten men nu när det har kommit från din " närmaste " vänner så MÅSTE det väl vara sant?!? eller har jag fel? Nu undrar ni säkert vem som är min underbara källa, i wont tell you! Denna person står mig väldigt nära hjärtat just nu, eftersom den personen ger mig så mycket fakta! I just love it. Anyway jag tyckte du har ful stil att du ens öppnar din mun om mig, du vet inget! Du är falsk rakt igenom! uush säger jag bara!!

NU KOMMER LÅTEN FÖRFAN!
eller vet ni en sak, jag råkade inte ens kopiera den. . i do it later!
see ya .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0