alltså herregud gå och skaffa dig ett liv!

är helt jävla patetisk, en gång i tiden var du min vän men nu är du bara som damm i mina ögon! Fyfan du äcklar mig grovt. Nu på sista tiden har jag hört så ÄCKLIGA saker om dig. Jag trodde aldrig så om dig herregud, jag är så jävla besviken! Men det är inte sakerna du har gjort bakom min rygg utan det är sakerna du har sagt till våra "gemensamma" vänner, men du måste vara rikigt DUM som tror att dom inte berättar för mig vad du går runt och säger, det ÄNDA du är bra på är att öppna din jävla käft! uuuush ja blir äcklad när jag tänker på dig och tänker på att jag ens kunde spendera tid med dig, jag ångrar det grovt nu! Om du är smart och vill snacka skit om just mig, snacka inte till folk som känner mig, för ALLT kommer fram i slutändan det gör det alltid. Så jag ber dig, visa dig inte att du e ball genom att snacka skit som inte ens är sant, du äcklar mig! Den enda du lyckas att lura är dig själv din falska jävel! & en sak till, snacka inte om utseende, när du själv ser ut som en fucking degklump!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0