igår & idag

hejsan, nu ska jag berätta om gårdagen & idag.

igår, jag o felicia åkte och solade i hornstull, efter det så åkte vi till skärholmen och handlade mat o massor med grejer, as roligt! F, kommer du ihåg han killen i kassan som började garva direkt när vi kom fram & vi trodde direkt att vi hade nått i ansiktet, HAHA ! Anyway sen sen åkte vi till vårberg o hem till F! Vi käkade pizza som jag sa i inlägget innan & satt och snackade om lite allt & ingenting om du ni förstår vad jag menar. Sen fixad vi oss och allt, sen efter ett tag så kom gurra med dricka så vi satte igång. Sedan bar det av till Fruängen till festen. Vi var där kankse i 2-3 timmar, sedan blev vi utslängda haha! & en as rolig sak var att min älskling kom dit också, förlåt för jag va lite borta då! Anyway efter det så åkte vi hem o åt lite och sen så gick iallafall jag o la mig!

idag, vaknade hemma hos F, packade mina saker o sen så gick jag mot tunnelbanan, tog typ 1000 år för mig HAHA! jag va skit trött så jag gick verkligen i slow motion! Anyway satt på tunnelbanan & då kom en bekant till mig på i skärholmen, jag blev fett chokad eftersom jag trodde han åkte bil, hahaah! Vi satt o snackade lite & sen så gick han av i liljeholmen. . men de va kul o snacka om lite saker med honom. . fick ju reda på lite skitsnack som vanligt. . att folk väljer att öppna sig för mig på det här sättet, alltså folk jag inte känner så bra är fan galet trevligt ju! Anyway mötte min mamma i jakan sen åkte vi på julmarknad o nu är jag här! Nu ska jag faktiskt gå o duscha.

idag blev det ett litet långt inlägg, men nu måste jag dra faktiskt.
måste bara säga tack till; min underbara felicia för en underbar fredag, du e underbar älskling<3
& gurra för han va så absurt trevlig & min kille som alltid ställer upp för mig o lyssnar på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0