*

ursäkta, fick nyss ett telefonsamtal av en "gammal" vän till mig som berättade en chokerande sak. Herregud, nu får det vara nog helt seriöst. Ska skriva en sak & det ska bli det sista jag ens skriver på min blogg om dig! Du skrev att "jag inte ska tro på skit snack från andra " men nu gör jag det GROVT. Jag berättade saker till dig som jag inte berättat till någon annan & ändå så går du runt o säger det till folk, hur lågt får man sjunka om jag får fråga? Oooh gash jag blir arg bara jag tänker på just dig, blä. Det jag ville säga var att nu vet jag att den "bullshit" som du säger att alla snackar, den är verkligen sanning. Vill du veta hur jag vet det? Jo ska berätta.

* Dom sakerna jag sa till dig, BARA DIG. I förtroende vet tydligen 1 till om, så du MÅSTE ha snackat skit.
* Du leker smart & tror att jag är dum när du skriver gensvar i din blogg, men det bevisar bara hur jävla patetisk du är, ush & fy.

nu det detta ett avslutat kapitel & jag skrattar bara när jag får höra ditt skitsnack som du tror att du lever på eller något!

sorry gumman, men var inte ledsen för att du inte får leva mitt liv!


Kommentarer
Postat av: ツ A n G i i E ♥

jag vet vem du pratar om, och jag måste säga såhär; varför lägger du ens ner energi på att svara på hennes skitsnack? hon får bara gensvar hon också om du sitter och skriver om henne för att hon skrivit i sin blogg om skitsnacket, låt hon snacka istället. du vet vad som är sant och inte. hon tycker det är roligt för du skriver i din blogg om henne. låt bli bara, gå vidare. lev ditt liv o skit i hennes.

2009-12-16 @ 14:26:11
URL: http://angiie.blogg.se/
Postat av: naliie

sånt är inte kul!

hoppas du får en trevlig dag :)

2009-12-17 @ 11:14:00
URL: http://naliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0