3 dagars info haha

sorry dålig uppdatering, men ändå har jag många besökare ! Anyway nu ska jag berätta vad jag gjort dom här 3 dagarna.

onsdag; hade jag sista dagen i skolan, vi fick ha spa och lite sånt, sedan åt vi lita tårta och massa grejjer. Efter det så åkte jag till Medis för att möta älsklingen & hans klass, dom hade varit på bio. Sen åkte vi hem.

torsdag; fadi slutade skolan, vi var på hans avslutning. Sedan kom bassam & vi gick runt i stan as länge & sen åt på donken. Sen skulle bassam klippa sig & gissa vad, INGA BUSSAR GICK! så jag fick gå ändå till frisören i snö och allt. Sen när vi kom hem så fryste jag skit mycket om mina fötter! doooog. Hände inte så mycket mer den dagen.

fredag; jag skulle igentligen åka hem, men stanna ännu en dag i hovsjö. Den här dagen åkte jag & fadi till högdalen för att fixa lite grejer & sen så åkte vi hem igen, sen runt 5 så gick vi till hovsjö skolan som hade avslutning och vi var där ett tag. Sen jag gick, jag fadi coffe jim & sinan hem till fadi. Vi spleade kort och lite grejer. Jag & fadi somnade runt 2-3 igår, är as trött!


det var mina dagar det, men nu ska jag faktiskt gå o duscha & sen äta maaaaaaaaat!

Kommentarer
Postat av: Maya Melissa Arfvidson

tack så mycket :)

2009-12-19 @ 16:45:10
URL: http://mayamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0