var på loréal studion idag med klassen.

tjena alla snyggingar, kom typ nyss hem från skolan, jag e helt slut. Hela klassen var på loréal studion idag på drottninggatan och hade föreläsning från 09:15 tills 15:30, gissa om vi var trötta efter det. Nej men de gick snabbt, sen gick jag & felicia till hm för att jag skulle köpa nya leggins och så, efter det så sa vi hejdå och jag gick till tåget som ÄNTLIGEN funkade, jag lovar de funkar aldirg när jag ska åka till skolan, men iallafall imorse skulle jag åka, men tåget var inställt mellan bålsta och kungsängen så jag fick sitta i en proppfull buss, men som tur var så var Jano där, så jag kunde sitta och snacka med honom, det var faktiskt super länge sen jag träffade honom. Men iallafall sötnosen felicia väntade på mig i tc så gick vi tillsammans till loréal.
Nu är jag hemma, ska snart ner till min mamma & hämta pengar eftersom imorgon ska jag handla lite saker och byta mona's födelsedags present, hittade en MYCKET FINARE SAK!
Men iallafall nu ska jag begära mig ner till min kära mamma bloggar mera senare.

JUSTE PAPPA ROPADE JUST PÅ MIG OCH FRÅGADE VAD JAG ÖNSKADE MIG I FÖDELSEDAGS PRESENT, JAG FYLLER JU ÅR SNART SOM SÄKERT ALLA VET, GRATTIS TILL MIG! JAG SA ATT JAG ÖNSKADE MIG EN TV ! HAN SA OKEJ DÅ FIXAR VI DET, SÅ DET INNEBÄR ATT JAG FÅR EN NY TV, BÄÄÄÄÄÄÄSTA!


Kommentarer
Postat av: Natta

Gumman jag hittar inte någon stans när du fyller år vilket datum är de? (A)<3

2009-08-26 @ 19:14:58
URL: http://nathaliemariatherese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0