nyvaken & ensam hemma SKÖÖNT

vaknade runt 7 idag igentligen av att min syster skulle till skolan sen hon springer in i mitt rum och skricker och säger att hon ville fråga mig något, sen när jag väl vaknade så sa hon iih jag glömde va jag skulle fråga. Men iallafal sen efter det så somnade jag om, det var hur skönt som helst, sen vaknade jag kl 11.00 av att folk började smsa mig eftersom att alla går i skolan nu, men INTE JAG, jag börjar ju på måndag som tur är.
Idag, jaa va händer idag? Jo ska snart ska jag börja fixa mig, ska åka och möta älsklingen i bålsta snart för han ska hem till mig, vi ska äta och chilla hemma bara som vanligt & mamma ska hyra en film som vi kanske ska se tror jag.
Men jag bloggar mera senare eller ikväll.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0