livet går vidare som sagt.

jag förstår vad du tänker, tro mig jag förstår vad du menar. Du kanske tror att jag är dum, men det är jag inte. Men allt kan inte vara så som du vill ha det, det kan inte alltid vara efter dina vägar, det är något jag har lärt mig nu att jag ska gå min egen väg när något känns bra eller dåligt. Jag vet att vi har haft underbara tider tillsammans, och då menar jag UNDERBARA, men faktiskt så var inte inte bara mitt fel att allt blev som det blev, för de är aldrig ens fel att två bråkar. Jag känner dig ut och innan till, men tydligen räcker det inte för dig att jag ens finns för dig, jag ska BARA vara din. Och jag har gjort mitt val nu, och du har gjort ditt så.
Men glöm aldrig att jag älskar dig sweetie


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0