jag älskar dig grovt mycket baby

älskling, jag vet inte vart jag ska börja & sluta med att försöka förklara för dig hur mycket jag älskar dig, jag är så kär i dig. Jag tycker vi ska hålla ihop även fast folk snackar, för vi är ju så lyckliga med varandra. Jag kommer alltid hålla din hand och aldrig släppa taget, jag vill kolla dig i ögonen och bara säga " jag älskar dig " Jag älskar dig baby, jag kommer ihåg första gången vi träffades, jag va skit nervös och det är jag fortfarande när jag ser dig så pirrar det i kroppen, jag kan inte beskriva den känslan jag får i kroppen när vi håller om varandra eller när våra läppar möts, det går absolut inte att beskriva. Alla underbara stunder du & jag har med varandra är helt sjuka, jag mår bäst när jag är med dig & jag behöver ingen annan bara jag har dig kvar hos mig.
Du har fått mig att sluta med allt det dåliga jag höll på med & du har fått mig att må så fucking bra, såhär bra har jag inte mått på länge, jag älskar dig och jag hoppas att du förstår att du är den rätta för mig & jag kommer alltid älska dig baby.

Fadi Hamid 'hjärta' Emelie Nyman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0