DEL 1 av frågor och svar på frågestunden

Postat av: Angelica
när blev du av med din oskuld? :)

svar; jag var 14 år när jag blev av med min oskuld. 

Postat av: V
vad hände med din andra blogg med din kompis eller kusin?

svar; en lång historia, men jag ska göra den kort, jag skaffade kille
hon trodde jag tog honom före henne, hon gav mig aldrig tiden
att visa att det inte var så, sen började hon snacka skit så jag pallade inte. 

Postat av: mohamed
har du kille? om du har hur länge har ni varit tsm?

svar; ja jag har kille, vi har varit tillsammans i 2 månader och 10 dagar :)

Postat av: parasto
Du är ju så snäll och så, och SNYGG!!
men då undrar jag, om du har en elak sida? och hur ofta den kommer fram :D

svar; hejsan parasto, du är snäll & super snygg.
haha jag tror alla har en elak sida som man tar fram ibland.
själv tar jag fram min när folk inte lyssnar eller inte visar respekt, sånt tål jag inte!
kramisar på dig hun <3

Postat av: Ellaa
har du syskon?

svar; ja de har jag

Postat av: hamed
jag gillar dig & jag vill bli ihop med dig. får jag?

svar; okej tack så mycket men ja känner inte ens dig hur kan du gilla mig? Nää sorry im busy!

Postat av: haarun
katt blogg re.
va händer daaa???

svar; tack så mycket !
inget speciellt, ska snart ta mitt pick och pack och dra ner till morsan! 

Postat av: diana
varför började du blogga, vad får du ut av att blogga?
fin blogg försten<3

svar; jag började blogga för skojs skull, och det för jag fortfrande, skönt att skriva av sig ibland
tack så hemskt mycket diana.

Postat av: anonym
hur träffades du och din kille & hur länge har ni varit tillsammans?

svar; han är typ "släkting" med en av mina killkompisar så det var så vi började snacka! 

Postat av: bimmie
kan du fixa bra bloggdesign?

svar; nopp sånt suger jag på, men min kära vän kan !

Postat av: mickaela
vad fin blogg du har, verkligen!
1. hur gammal är du?
2. vilken skola går du i & vilken linje ( gymn )
3. vad heter din bästa vän?

svar; tack så mycket.
1. jag ska fylla 17 om typ en och en halv vecka!
2. jag går i st,martins gymnasium i sumpan på frisör linjen
3. jag har ingen "bästa" vän men den jag snackar mest med just nu är väl felicia antar jag & jennifer. 

Postat av:
vart köper du dina kläder?

svar; haha asso ja baxar av syster lr min kille.
nej men jag köper på gina, bikbok och hm typ :P

Postat av: b
vem e din bästis?

svar; jag har ingen just nu. 

Postat av: emelie samma som du
är du nöjd med ditt namn, eftersom vi heter samma vill jag veta vad du tycker efersom jag hatar mitt namn

svar; hejsan emelie, du ska aldrig vara missnöjd med ditt namn, det är något dina föräldrar har gett dig, något värdefult. Nej jag tycker inte mitt namn e fult, men när jag va mindre hatade jag de. 

Postat av: Linnéa
När kommer du ner till Trollhättan, syster?
Miss you so much!

// Linnéa

svar; hej systeryster, jag kommer snart lovar dig!
saknar dig mest <3

Postat av:
- vad fick dig att börja blogga ?

svar; jag ville bara göra de för skojs skull, nu gör jag det vardagligen för att få skriva av mig lite.

Postat av: Nazila
Hur många killar haru haft Gumman ? <333

svar; 3 st seriösa, men just nu har jag den bästa ska du veta gumman! 

Postat av: my
hur har du gjort för att få ditt hår så fint?

svar; tävttar det, lägger inpackning och låter det torka av sig själv. :) inge mera me de

Postat av: wassim
vilken dans är din favvo?
älskar dig sis

svar; brorsan de borde du väl veta, DANCEHALL!
älskar dig med bror

Postat av: mobil intresse
vilken mobil använder du?
skulle du vilja köpa en touch?

svar; sony ericsson
nä de e bra tack

Postat av: jenni
vilken skola går du i
finaste bloggen

svar; st, martins gymnasium
tack så mycket. 

Postat av: beundrare
har du glömt mig, din beundrare?
skojade bara hjärtat.
men min fråga är, vart håller du hus?
du är alddrig ute.

khina<3

svar; khina din åsna!
jag har mycket i skolan och så med killen, lovar vi ska ses snart
käärlek till dig iranii. 

Postat av: hemlig
har du kille?

svar; ja de har jag. 

Postat av: anna
vilket land kommer din kille ifrån? o vad heter han?

svar; han kommer från irak och heter fadi. 

Postat av: daaria
du har verkligen en fin blogg walla.
fortsätt så
jag vet inte vad jag ska skriva, men din blogg ouf den dödar.
vilket år är du född och när fyller du år?

svar; tack så hemskt mycket, taaack!
jag är född 1992 och fyller år den 8 september så glöm inte säga grattis. 

Postat av: african queen
har du någon förebild inom bloggvärlden?
jätte fin blogg

svar; nopp jag kör mitt eget race som sagt! 

Postat av: maria & tess
vi läser din blogg varje dag, riktigt bra o spännande tycker vi. vi fundera på att göra egna.
några tips?

svar; tack så hemskt mycket, gulligt av er!
alltså skriv från hjärtat, skriv inget dumt om folk, om ni vil skriva en person, nämn absolut inga namn.
& sen försök fixa en intrssant bloggdesign. 

Postat av: hassan
du e katt. . .

svar; tack eller ja vad ska man säga, tack. 

Postat av: serena
ja knr inte dig, men ja har följt din & din kusins blogg, vad hände med den?

svar; vi bråkade så vi tog bort den. 

Postat av: vet ej
jag hatar att läsa bloggar, men din e helt okej.
kör på!
vilken är din favorit färg?

svar; tack så mycket. min favorti fräg är väl lila och ljus blå. 

Postat av: maggie
hejsan, kan du inte ladda upp lite mera bilder på dig och din kille.
dom få bilderna ja såg va ni söta

svar; hejsan maggie, det kommer hoppas jag.
han vill ju aldrig vara med på bild den cpungen.
tack så mycket. 

Postat av: en som älskar ditt hår
gud va fin hår du har, as fin.

svar; guush du e ett fans av mitt hår haha!

Postat av: johanna
vad burkar du göra i helgerna, festa eller så?
vad heter dina närmaste tjejkompisar?
vilken skola går du i ?
mvh johanna

svar; hej johanna.
1. njaa ja brukar umgås me min kille mest.
2. felicia & jennifer !
3. st, martins gymnasium 

Postat av: ShanneBanne
vad fick dig att börja blogga:)?

svar; shaneeel!
hmm, jag gjorde de för skojs skull, sen började jag göra de mera ofta. 

Postat av: julia
när fyller du år?

svar; 8 sep. 

Postat av: fatima
jag gillar din blogg guzzen, fin!
men vilken musiksmak har du & vilken dans dansar du?
jag vill börja dansa men vet inte vart.

svar; tack så mycket "guzzen" .
jag gillar dancehall, r&b, soul & allt nästan.
jag dansar dancehall & magdans .
börja dansa på danscenter eller om de finns någonstanns nära dig. 

Postat av: persnilla
vilka tjejer/killar umgås du mest med?
och finns det någon speciell där ute som du saknar?

svar; umgås med felicia i skolan, sen min kille hemma typ.
jaa, jag saknar många personer, men speicllt min förra kompis,
saknar honom groovt. 

Postat av: kajsa stina
vem är din idol?
 
svar; många många många. 

Postat av: bandan
sis när ska vi ses igen?

svar; snart walla bror. 

Postat av: Jenniee
Viiisssst älskar du mig mest av alla?:D(A)

svar; SJÄLVKLART HAZIIZ, DU E DEN BÄÄSTA (a) <3

Postat av: esraa
hur mke älskar du mig ;D ? skala 0-10

svar; 10 såklart, saaknarej 

Postat av: saman
har du glömt mig?

svar; nää why?

Postat av: pramita
Hur länge har du o fadi varit tsm? :D <3

svar; 2 månader & 10 dagar hjärtat <3

Postat av: emmapemma
hur många besökare har du per dag i din fina blogg?

svar; hmm, jag har runt 170 kankse, de beror på. 

Postat av: anonmym
nämn 4 viktiga personer i ditt liv

svar;
mamma
syster
fadi
och min kissiemisse.
sen självklart tjejerna. 

Postat av: tanja
jag har många frågor.

' vilken skola går du i?
' vem umgås du mest med i skolan?
' hur gammal e dina syskon?
' har du stor släkt?
' när förlorade du din oskuld?

svar; okej de e bra ju.

1. kolla i andra inläggen
2. felicia självklart.
3. 14 e min rikga sen ha rjag låtsas.
4. sådär
5. 14 år.


jag fortsätter svara på frågorna senare, måste gå ner till morsan nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0