avslutar dagen med en låt av stevie hoang, skit bra!

nu har jag duschat och ätiti min kvälls mat och smörjat in hela hela min kropp haha, men iallafall nu ska jag bara lägga in alla 100000 låtar i min ipod. Ja som ni säkert vet så börjar jag skolan imorgon, det ska faktiskt bli roligt att få träffa alla igen som man saknat & sen ska de bli roligt att se alla nya elever i skolan, hähä nu är man inte minst längre då.
men jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva nu, ska väl lägga mig i sängen och smsa lite sen sova + måste ringa älsklingen också, kan inte sova om jag inte får höra hans röst.
men jag bloggar mera imorgon innan jag går till bussen eller så bloggar jag när jag kommer hem.
Puss på er alla där ute & hoppas ni har haft en UNDERBAR helg.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0