20:44

kom nyss hem, eller rättare sagt nyss satte jag mig vid datan, kom hem för ungefär en timme sen, men jag fixade lite med skolsaker och så, nu har ju allvaret börjat. Men iallafall idag i skolan så hade vi frisör hela dagen, fuckat! Vi rullade prem ( permanent) det är nog det tråkigaste jag vet! Men iallafall när jag slutade så åkte jag till flempan och träffade älsklingen där och vi åkte in mot stan för att gå runt och kolla i affärer och äta!
Han gjorde verkligen min dag idag, fyfan vad den killen gör mig glad.
Imorgon så fyller ju fadi's syster år, så jag ska dit runt 1 men innan dess så ska jag leta efter praktikplats imorgon inne i stan och efter det ska jag till hovsjö och sen hem på kvällen.

Jag har bara lust att skriva en liten sak som gör mig grovt irriterad, jag ska absolut inte nämna några namn, men jag vet att du läser det här, för du e beroende av vad som händer i mitt liv, haha! driver.

men du som känner igen dig själv när jag berättar det här kan väl bara sluta, alltså du kan inte ens snacka med mig själv utan du skickar folk som ska snacka åt dig & du snackar verkligen skit om mig till alla bara för att dom inte ska snacka med mig, herregud vad är du för människa? Synd att jag inte upptäckte det tidigare, så synd. Du kan inte ens erkänna att det själv har gjort fel en gång, du leker nått som du inte ens är! herremingud säger jag bara. Alltså du borde se dig om, du kommer aldrig få en lika bra vän som mig, haha never de kommer du inse en dag och så kommer du komma tillbaka och be på dina knän att komma tillbaka, men sörru de kan du FET GLÖMMA!
du kommer aldrig ens komma in i mitt liv mera, du skriver att du har gråtit för att du & jag inte är vänner längre.
ÖNSKADE VERKLIGEN JAG KUNDE SÄGA DETSAMMA!
skönt att inte behöva ha dig i mitt liv mera, sååå skönt!


ooj va skönt att få ut alla känslorna där hörrenini, men nu ska jag gå och städa mitt rum, barnen leker ju där som om de vore ett dagis, haha!

Puss


Kommentarer
Postat av: Ina

Hoppas du inte menar jessica. För hon är en av få man verkligen kan lita på. Jag hoppas att du en dag vaknar upp och inser vilken underbar person du har förlorat.

2009-08-26 @ 23:23:34
URL: http://inay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0