shuhuhuhu !

god morgon snyggingar, jag är såå trött alltså men ändå har jag städat mitt rum och packat min väska eftersom jag ska till mammsen idag. Ikväll blir det väl chill bara, kolla på film med syster eller sitta vid datorn & imorgon har jag faktiskt ingen aning, jag hoppas att älsklingen kommer till mig eftersom det är sista gången vi kan sova hos varandra innan skolan börjar! :/ men hoppas hoppas.
igår tänkte jag att jag skulle sminka mig & allt idag men när jag vaknade så pallade jag inte utan jag ska se ut som en MUPP idag!

just nu i mina högtalare så finns tamer hosny - ayam zaman
bästa låten som man aldrig tröttnar på!
minnen från egypten när jag hör den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0