min gårdag / bab al hara

Förlåt för sugig update men igår mådde jag verkligen bajs. Nu mår jag en aning bättre, i hope! Nu ska jag berätta vad jag gjorde igår! Allt började med att jag skulle vänta på älsklingen i södertälje c typ i 1 timme tills han slutade jobba för vi trodde mona var ute så jag skulle inte komma in, jag satt där och plågades av min hals o huvud, sen får jag sms av söta MONAYA! ( mona ) hon ba: KOM HEM TIDIGARE, JAG E ENSAM! jag tog första bästa bussen hem till mona och satt där och snackade skit och drack varm choklad, mums! Efter det så åt vi amam och sen så satt vi och kollade på bab al hara typ hela kvällen, nej men från 21:00 till 22:00 efter det så kollade jag och mona på andra arabiska serier

mina söta läsare kankse inte vet vad " bab al hara " är för någåt, ska jag förklara?
Bab al hara är en väldigt populär serie i arabländer eller bland araber i alla länder, men bab al hara är en serie som dom visar under ramdan oftast och det är en serie som utspelar sig i syrien och hur dom levde där, den e ganska rolig faktikst! hihi



sök gärna på youtube också om ni vill se några klipp!

nej men nu ska jag äta frulle och sen ska jag sitta här och ruttna och vänta på att mona o fadi kommer hem, båda liksom lämnade mej här, snyft!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha vsg :)

2010-08-18 @ 12:09:44
URL: http://eemmaategsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0