jaghartråkigt.se

TRÅKIGT ELLER VADÅ? :)

du heter:

Emelie Nyman Hosny
smeknamn:
Ems oftast!
beroende av:
mobil, egypten & älsklingen
vad tror folk om dig:
att jag tror mig ganska mycket!
stämmer det?
nej, är bara mig själv.
vad får du oftast komplimanger för:
mina ögon & mina läppar
hur imponerar man på dig?
man ska vara sig själv.
brukar du skratta för dig själv?
ja fyfan!
vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
" nej jag tror inte "
har du haft sex idag?
nopp
hur svarar du i mobilen?
aa hallå?
vem ringde du senast?:
Diana
vad sa den du senast pratade med i telefonen?
hmm, snackade bara massa skit..
antal timmar sömn inatt:
11 timmar typ
sov du ensam?
nopps
brukar du komma i tid?
aa
hur känner du dig nu?
trött o saknar baby
vanligaste färg på dina kläder:
svart o lila
vad tycker du om fötter?
har fotfobi.
vad saknar du?
min älskling & jessica! ^^
hade du en bra kväll igår:
jodå, va på ung 08 en snabbis och sen hem o sov :)
favorit dryck på morgonen:
te lr juice :)
när brukar du oftast gå och lägga dig:
välidgt olika :)
är du blyg?:
ibland alltså!
sysslar du med någon idrott:
ne, ska börja dansa igen :)
tror du på kärlek vid första ögonkastet:
ja de gör jag
har du spytt offentligt:
aa, de tror jag
är du nöjd med ditt liv:
ja, det är jag :)
är du bortskämd:
inte vad jag anser :)
vad gör du i morgon:
hem och vila inför the voice på lördga :)
vad är det värsta du vet?:
falskhet & folk som skryter för att göra andra svartsjuka...
har du bra vänner och äkta vänskap?:
ja, fast få och väldigt äkta!
en speciell dag du minns:
20 juni 09 :)
du samlar på:
hmm, inget!
när grät du senast:
nån dag sen
vad skulle du göra om du vann en miljon:
resa till egypten o ta med mig angiie :)
vill du gifta dig:
yes, väldigt gärna :)
vill du ha barn:
yes
är du musikalisk?:
aa lite :)
vad dricker du helst när du är törstig:
cola :)
bor dina föräldrar tillsammans:
nopp
har du någon gång gråtit dig till sömns:
ja de har väl hänt

Kommentarer
Postat av: Anna

haha okej :p

2010-08-12 @ 15:14:00
URL: http://aannabelle.blogg.se/
Postat av: sofia

på coccoos.se eller vad den nu heter :)

2010-08-12 @ 15:18:35
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: Anna

Inte gjort ett skit än haha :)

Du då?

2010-08-12 @ 15:22:57
URL: http://aannabelle.blogg.se/
Postat av: Anna

Okej vad mysigt :)

2010-08-12 @ 15:27:16
URL: http://aannabelle.blogg.se/
Postat av: arab

s-nopp

2010-08-13 @ 01:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0