till min älskade fadi

This goes out to somebody really special
I met him not long ago
But he means the world to me



okej, den här låten älskar jag & jag tänker på min älskade fadi när ja hör den.
men eftersom han suger på engelska ska jag översätta den till honom
så han förstår.
 


jag kommer ihåg första gången jag såg ditt ansikte
kommer ihåg den dagen du log mot mig
du kom fram till mig och sa till mig
att jag var den tjejen du hade drömt om
kommer ihåg första gången du ringde mitt hem
kommer ihåg första dagen du tog ut mig
båda vi hade fjärillar i magen som vi båda försökte gömma
och vi båda hade en vacker kväll

sättet vi höll varandras hand
sättet vi pratade och sättet vi skrattade
det kändes så skönt att äntligen hitta sann kärlek
jag visste redan då att vi var den rätta för mig

jag vet att han älskar mig för han sa de till mig
jag vet att han älskar mig för hans känslor visar det
när han stirrar på mig så ser man att han bryr sig om mig
man ser hur djupt kär han är
jag vet att han älskar mig för det är självklart
jag vet att han älskar mig för det är mig han litar på
han saknar mig ifall han inte kysser mig
när han ser på mig så säger hans bruna ögon så

kommer du ihåg första dagen som vi kysstes
kommer du ihåg första dagen vi hade vårt bråk
vi bad om ursäkt och sen blev vi sams igen
och vi har inte bråkat tills nu
kommer du ihåg första dagen vi slutade leka lekar
kommer du ihåg första dagen du blev kär i mig
det kändes så bra för dig att säga orden
för jag kände det samma för dig

sättet som vi höll varandras händer
sättet vi pratade och sättet som vi skrattade
det kändes så bra att bli förälskad
jag visste att jag gjorde det rätta och jag visste att du var den rätta

jag vet att han älskar mig för han sa de till mig
jag vet att han älskar mig för hans känslor visar det
när han stirrar på mig så ser man att han bryr sig om mig
man ser hur djupt kär han är
jag vet att han älskar mig för det är självklart
jag vet att han älskar mig för det är mig han litar på
han saknar mig ifall han inte kysser mig
när han ser på mig så säger hans bruna ögon så

jag är så glad att ha dig i mitt liv
och älskling nu när du är en del av mig
du har visat mig
visat mig den sanna meningen med livet
jag vet att han älskar mig

jag vet att han älskar mig för han sa de till mig
jag vet att han älskar mig för hans känslor visar det
när han stirrar på mig så ser man att han bryr sig om mig
man ser hur djupt kär han är
jag vet att han älskar mig för det är självklart
jag vet att han älskar mig för det är mig han litar på
han saknar mig ifall han inte kysser mig
när han ser på mig så säger hans bruna ögon så

han ser på mig och hans bruna ögon säger så 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0