still in school!

hej igen, sitter i skolan fortfrande fast nu har vi en kvarts rast så det är chill, vi håller på att gå igenom alla produkter och styling tekniker på lektionen, ganska så boring men vad ska man göra. Sen så ska vi göra vågor på dockor men men, det bli väl chill det med. Vi slutar 16:15 idag, helt sent!!!
Idag när jag kommer hem blir det bara chill, ska duscha och ta de lungt bara!
Juste idag när jag skulle till skolan så fuckade bussen, den kom liksom inte när den skulle komma så jag kom försent till idrotten så jag och felica ( som hade benhinsflamation) gick och käkade pizza med linnéa.
Men nu ska jag chilla här i skolan tills jag slutar & jag bloggar mycket mera när jag kommer hem
PEACE


Kommentarer
Postat av: Morgan- The One

heeej, allt bra?

2009-09-01 @ 14:43:08
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0