4 månader sen du lämnade akalla nico, rip !

godmorgon bitches, vaknade för ca 1 timme sen av att erica bombade min lur, eller hon ringde 2 gånger men fan de e mycket för mig iallafall, men efter hon ringde så vaknade jag av sista signalen jag försökte somna om men det gick inte så jag ringde upp henne och vi snackade lite bara sen bara bröts det så jag gick ner o käkade. Nu sitter jag här med min godispåse och min mobil i handen. Fick nyss sms av min kompis meltem, ska skriva till er vad hon skrev;

"igår så blev det 4 månader till vår älskade broder Nicolas jajou garcia, skicka derra sms till alla för och sörja vår ängel. Alla vi älskar och saknar dig älskling :( Vila i frid akallas ängel <33 / Meltem "

jag säger bara, vila i frid nico & hoppas du har det bra där i himlen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0