alåå

alå där alla sötisar, hoppas ni alla mår bra. Själv mår jag helt okej, min älskling har åkt hem, huhu :/ Igår satt vi och kollade på någon beck film som vi hyrde genom internet och sedan så kollade vi på gudfadern, jag tror jag ska kolla klart på den idag, men jag vet inte. Vi får se. Ska iallafall koppla in min bas nu och sen städa mitt rum från GRUNDEN!!!! sen ska jag kolla på film tror jag. Idag köpte jag en kofta från gina och sen så hämtae jag älsklingens halsband som det står "fadi" på ! :)
nu ska jag dra, men vi hörs senare

jagälskardigfadi <3


Kommentarer
Postat av: P R I M M S - svarar

men tack ;D Kram

2010-03-06 @ 15:29:39
URL: http://primms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0