killen kommer före vänskap?!

jag är så trött, min hjärna är så trött på alla som ljuger och allt! Men det värsta som finns, det är när en mycket nära vän blir annorlunda för dom träffar en kille, då blir man helt plötsligt andra hands vän liksom! Förr då kunde man träffas hela tiden och man hörde av sig till varandra all the time men sedan när kompisen träffar " mr rätt " då tar man honom först. Okej, jag förstår om man vill umgås själva och så, men man behöver inte göra sig av med allt. Jag kan säga att jag inte bryr mej men jag bryr mej för jag tycker att det är så dålig stil så jävla dålig stil.

Tips det er som har blivit utsatta för detta av en nära vän.

1. Om den vännen kommer och vill att du ska göra massor med tjänster åt henne när det väl är slut, det ska du absolut inte göra för det bevisar bara hur jävla svag du är!

2. Sluta höra av dig, sätt gränser.

3. Berätta exakt vad du tycker, om hon inte accepterar det och fortf tar honom före dig, sluta snacka med henne! Hon förtjänar inte din vänskap.


allt detta på grund av en kille, skulle icke tro det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0