bryr mej inte längre / i need to talk whit my baby

Vi tänker sällan på vad vi har, men alltid på vad vi saknar




vet ni en sak?! Det bästa som finns är att bara bry sig om sig själva och ingen annan, bryr mej absolut inte längre om folk! Jag ska bry mig om mig själv, för idag sa en " nära vän " till mig att jag bara bryr mig om mig själv, och nu när jag verkligen försökt bry mig om mina vänner i första hand så ser jag vad jag får tillbaka, bara massa skit! pallar inte mera.

anyway, läste nyss att min älskade syster angiie ska till " the middle east " på måndag tror jag, fyfan jag vill också men det är hela 4 månader kvar tills jag åker, huuuuuuuu :( älskling då får du fanimej köpa lite saker till mej innan haha! Nu ska jag lägga mig i sängen och dö helt enkelt och prata med älsklingen, mååste verkligen snacka med honom om vissa saker, för jag vill gärna att den killen ska åka med mig till mitt landställe nästa helg! jag vill jag vill jag vill!

kanske slänger upp ett inlägg till om någon sekund, vi får se!


Kommentarer
Postat av: Amelie

Svar: Nämen hejsan! haha ;)

2010-07-31 @ 00:03:39
URL: http://kittykanon.blogg.se/
Postat av: Claudia

härligt :)

jorå bara bra här med.



gjort idag?

2010-07-31 @ 00:07:10
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Klara

vad tycker du om?



kissie

amir

amir's syster

ana gina

bave amin

dessie

paow

kenza



super skön blogg!

2010-07-31 @ 00:09:35
URL: http://klaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0