mittt ben, huhu! paaaain

jag har nyss färgat håret, mona hjälpte mig! anyway är hos älsklingen, och så. . imorgon är det första dagen på praktiken! woohoo. . . spännande men samtidigt pirripirr, men en lättnad är att jag ska vara med min soulie felicia! men men, skriver mera om hur det var imorgon. Idag hade vi kundpass i skolan, jag & felicia hade ett litet teamwork där, vi hjälptes åt med ALLT! vi hade först en ögonbryn & frans kund, adam hette han, haha! & sen kom naser, ooooomg säger jag bara där felicia, u know! men nu ska jag kolla runt i fb, sen chilla med älsklingen!

+ mitt ben gör såååååååååååååå fucking oont, kill me!

Kommentarer
Postat av: Malin

VAd gulligt :) vad händer idag då?

2010-01-21 @ 08:18:37
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0