jag saknar dig

hemma igen i skogen nu, sitter och lyssnar på musik & saknar älskling, fyfan att man kan sakna någon så mycket! Men idag så ska jag ner till min mamma eftersom hon fyller år idag, jag hade glömt haha vilken dotter jag är! Men ska iallafall ner dit och fira lite och så! Men anyway's ville bara säga hej till er iallafall.

igår så somnade jag & fadi typ kl 4-5, vi kollade på "flygande köttbullar" fadi, vad heter den? :O och sedan så kollade vi på "get rich or die trying" med 50 cent ni vet! En rikigt bra film, i like it! Helt klart en as bra film.
Efter det så gick vi och sov, men vi låg och snackade om allt, känns så good att bara kunna ligga och snacka med honom eftersom han är min soulmate så förstår han mig ( ibland ) iallafall.

men sedan om jag orkar ska jag lägga in massor med bilder från semestern som ni ska få se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0