happy birthday jessipessi !

kollade nyss klart på filmen, så underbar! varje gång jag ser den så gråter jag i slutet.. ooh!
men men, kollade nyss in på facebook och såg att min underbara vän jessica nawas fyller år idag.
kilili.. ska lägga upp en liten bild på henne där nere sen och skriva lite! Men jag lovade ju er att berätta mera om filmen...

den handlar som jag sa om 2 bröder, lillebrorsan tar över sin brors beetende när
det gäller "blattar" no afanse! men men, sen så börjar allt gå snett, men storebrorsan
sitter i fängelse där ändrar han tankar om allt, och det jag älskar med den här filmen
det är hur människor kan påverka varandra genom snack, liksom ALLT ÄR BULLSHIT
du ska alltid lyssna på ditt eget hjärta om vad du tycker och tänker om saker.
aldrig lita på någon annan. Men denna film är verkligen verkligen sevärd, tror måånga
har sett den dessutom..

men tillbaka till födelsedagsbarnet.. jessica nawas!

gumman, grattis på födelsedagen!
du är värd allt fint som finns i världen hjärtat.
kolla bara på ditt uteseende grovt & ditt hjärta dödar!
underbar är ordet, hoppas du får en underbar dag..
love you !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0