älskar dig systeryster

min underbara storesyster Linnéa, du är den finaste som finns i hela världen.
jag älskar dig från djupet av mitt hjärta, kommer alltid älska dig.
du är mitt eget kött & blod, älskar dig tills döden skiljer oss åt.
om ens det, jag kommer följa dig vid din sida efter döden också.
alla fantastiska minnen vi har haft i stockholm & i göteborg går inte
att förklara, men ett av dom minnen som jag kommer ihåg mest är:
när jag skulle komma till dig i gbg och på tågstationen när hela min väska
öppnades och allt rullade ut & jag bara skrev "hjäälp" det ar det bästa och roligaste
jag har varit med om, men hela dom 2 veckorna var helt underbara!
du är min andra halva, min diamant & allt gott i livet.
kärlek till dig syster



detta kallar jag för " äkta syskon kärlek förevigt "


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gumman min, jag älskar dig!

Du är den bästa lilla systern man kan ha,

En som jag alltid kommer finnas för,

Stötta och trösta och dela all glädje med:)<3



(tvär konstiga bilder utdragna så man ser ut att väga 150kg haha )



<33

2010-01-03 @ 23:45:26
URL: http://linneakauppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0