bara för min baby!

ni vet min pojkvän Fadi?.. alltså herregud vad jag är galen i honom.
varje gång jag ser honom så pirrar det i magen, exakt som första gången
vi träffades, sååå underbart! Jag älskar dig så mycket älskling, du förstår inte mina
känslor som jag inte ens kan få ut ur mitt hjärta, du är mitt allt och min själ som lever i mig.Kommer aldrig att lämna dig, kommer alltid alltid att finnas vid din sida alltid, det finns ingen som kan ta din plats i mitt galbi 7abibi. Jag skulle kunna offra hela mitt liv för dig, ooooh du förstår inte älskling du är så bäst. Fine du och jag har våra dagar när vi bråkar och sånt, men vi kommer alltid tillbaka tillvarandra och det är det som är det finaste med oss, vi förstår inte alltid varandra, men vi krigar för varandravad det än gäller, om jag e sur så kommer du alltid och kramar mig & om du e sur så krigar jag för att få se ett leende på dina fina läppar. Jag älskar dig tills den dagen jag ligger i graven, om jag en dag skulle dö så skulle mitt hjärta alltid finnas vid dig och jag skulle sitta och vaka över dig, ingen ska göra dig något ont. GUD STRAFFAR. Alltså älskling, allt du har gjort för mig, ställt upp för mig och hjälpt mig med allt, jag säger bara tack och det finns inget som kommer att visa hur tacksam jag är för att du orkar med mig och vill vara med mig efter allt knas jag har gjort. Men älskling, du är mitt liv, mitt allt, min vän, min pojkvän, min man & min älskade stjärna på himlen som lyser klarast av dom alla. Älskling, den som gör dig illa, den personen jag kan hålla handen på bibeln och svära på mitt liv att den personen kommer inte leva ett lyckligt liv efter den har gjort dig illa. Jag kommer alltid att finnas för dig och hjälpa dig vad det än gäller. Du är mitt liv & jag lämnar dig aldrig Fadi Hamid, vi föralltid baby<3

Dom här låtarna tänker jag på dig när jag hör, älskar dig såå mycket.





~ ana ba7ebek 5tir 7abibi ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0