svaren på dom 8 som ställde frågor

valde att avsluta tävlingen lite tidigare pga jag har så
ont i min kropp, känner att jag måste ta de lungt nu så jag
skriver svaren till era frågor, thanks för ni ställde frågor söta läsare.



Fråga 1.
fin blogg du har.
vem är din bästa kompis?

- tack så jätte jätte mycket, jag har bestämt väldigt hårt nu att jag inte ska
ha någon "bästa kompis" men den som står mig närmast vid hjärtat just nu
är nog felicia, she is my garden angel!



Fråga 2.
varför började du blogga? (:

- jag känner att jag började blogga först för skojsskull, sedan blev det nog
mera att jag gillar att yttra mina åsikter om allt & inget, plus det är alltid
skönt att få skriva av sig!

Fråga 3.
Varför började du med bloggen?
Vad är målet?
Kram Girly

- Hej Girly, alltså som jag skrev i förra svaret så gillar jag att yttra mina åsikter i min blogg
jag skäms inte för något som jag skriver eller så, helt onödigt om man ska skämmas för det
då bevöer man inte skriva ens, men målet med bloggen är väl att folk ska kunna läsa det jag
skrivit och kunna ha roligt när dom läser min blogg liksom, dont worry be happy!

Fråga 4. 
vilken tycker du är den fulaste dialekten i svenska språket? :D

- oj oj oj, jag tycker nog att skånska är den fulaste dialekten, alltså det kan vara fint
på vissa människor, men på andra galet fult, sorry! Men den sexigaste är nog " göteborgska" och
"stockholmska".

Fråga 5.
vad är det bästa med att blogga :) ?

- att man vet att alla kan få läsa vad man tycker och tänker, de handlar liksom
om makt, haha nej nej, men jag tycker det är roligt att få skriva av sig liksom.

Fråga 6.
varför ses vi aldrig?:O

- äälskling, jalla vi ska ses gumman!
på din födelsedag du ska få en överaskning du ALDRIG
kommer glömma belvive meee! :)

Fråga 7.
Vad är din dröm i livet?

- min dröm i livet, huu! okej, jag ska inte ljuga och säga typ "aa bli rik lala"
min högasta önskan är att få leva ett lyckligt liv med den personen som jag
verkligen älskar, om jag har honom så har jag allt, han är min dröm och mitt allt!
men det finns också en dröm att flytta och bo i ett annat land, är lite trött på sverige.

Fråga 8.
känner dig inte och vet ingenting om dig haha,
avd gillar du för musik? vilken skola går du i? ska du på get wet ?
och hur hittade du min blogg hahah :) ?

- haha i know, det är det som är meningen, ni ska lära
känna mig i den här frågestunden.
jag gillar arabisk musik, och sen allt annat ungefär.
jag går i st. martins gymnasium i sumpan
naaa jag ska inte gå, ska du? :)
haha jag kommer inte ihåg, gick bara in på nått.


TACK FÖR ALLA SOM FRÅGADE, LOVE YOU ALL.


Kommentarer
Postat av: ajla

jag ska jobba på get wet så om du e intreserad så är det bara o höra av sig :)

2010-02-04 @ 14:44:50
URL: http://aajjlamesic.blogg.se/
Postat av: Becca med C

Fan fan fan, missade den :O Men frågar ändå!

Hur länge har du & din kille varit tsm? :)

Har du något favorit citat?

2010-02-04 @ 22:25:50
URL: http://bmedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0