Houssein Afsin du är en hjälte.

ni har säkert hört om pojken som föll ner från 6 våningen på ett höghus i göteborg, och att det var en man vid namn Houssein Afshin som fångade honom. Helt otroligt tycker jag.
Jag sitter nu inne i aftonbladets hemsida och tittar på artikeln, alltså helt sjukt!
Houssein säger " dom säger att jag är en hjälte, men jag vet inte" självklart är du en hjälte, du räddade ett barn med dina egna händer det är väl självklart att du är en hjälte då. Det är inte alls många som skulle klara det.
Gud var med det barnet den dagen säger jag bara, fybubblan vilken tur!
tusen tack till Houssein Afshin som räddade den lilla pojken!

" är de bara jag som tycker att det är väldigt många barn nu som ramlar ut från från fönster/balkonger?"


Kommentarer
Postat av: elena

nej de kan jag inte :/.. seru inte min helt fel

2009-09-06 @ 20:56:43
URL: http://eelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0