frågor & svar

Postat av: threse

fin blogg du har, vilken skola går du i?

svar; tack så mycket! jag går i st:martins gymnasium i sunbyberg ( solna ) 

Postat av: .

jag läser din blogg nästan varje dag!. . skit bra
jag brukar se dig i södertälje ibland, är du där mycket och vad gör du där?
puss & kram

svar; roligt att höra att man har någon trogen läsare iallafall! :)
haha aadu, jag är där nästan varje vecka för att min pojkvän bor där
så det blir väl att man åker dit iallafall, hälsa nästa gång kankse?
 

Postat av: dari

varför e så svårt med kärlken ??

svar; dari bror, de e inte så svårt med kärlek, den kommer när den kommer!

Postat av:

hur länge har du & din kille varit ett par?
söta är ni iallafall

svar; i lite mera än 4 månader, thanks!

Postat av: eruca

va gör dig mest lycklig i ditt liv? och varför är kärlek så komplerserad? lovee

svar; det som gör mig mest lycklig är mina vänner ( du är en av dom babe ) sen så min kille & min familj! Gumman kärlek är inte kompicerat de e bara det att den kommer när den kommer. LOVE U <3

Postat av: Gökce Ebru

- hur länge har du bloggat? : P

svar; oj svår fråga, länge faktiskt ett år kankse. bloggade ju först med min kusin sen en egen blogg!

Postat av: från iranien i norsborg

vem är din störsa kärlek

svar; man ska aldrig säga att man träffat sin största kärlek när man bara är 17 år, men just nu är det min älskling fadi som är den största!

Postat av: gayen från örebro

vad tycker du om bögar, har du några vänner som e bögar? din blogg e as fin

svar; I LOVE THEM!!!! ärligt dom är skit sköna, oftast skit ball stil och allt! njaa, nej men vet folk som är! thaanks!

Postat av: Linda

varför bloggar du ?
Hur många läsare per dag ?
vad gör du på fritiden ?
hur gammal e du

svar; jag bloggar för att få ett tillfälle att skriva av mig!
jag har ungefär 260 läsare varje dag om inte mera, men absolut inte mindre! :)
jag är med mina vänner, min kille & familjen och får inte glömma skolan :)
haha har nyss fyllt 17
 

Postat av: emma

hur kom du på att börja blogga ?

svar; min kusin kom på ideén så jag hängde på henne liksom :)

Postat av: vendela

vart bor du & vad vill du blir när du blir stor?

svar; bålsta hmm, jag vet inte ännu faktiskt helt säkert :)

Postat av: hannah

hur gammal var du när du förlorade din oskuld

svar; PRIVAT LIV!!!!

Postat av: melissa jakob

nämn 3 av dina bästa tjejkompisar? :)
super fin blogg försten,

svar; mina 3 bästa tjejkompis, jadu! hmm, det är nog felicia, erica och sen så den 3 är det alla dom andra underbara tjejerna jag har! TACK SÅ MKT <3

Postat av: camillia

hur gammal e din kille & hur länge har ni varit tsm?

svar; kolla mina andra svar

Postat av: amira

du är sjukt vacker. .
hur sminkar du dig & vad gör du med ditt hår varje dag?
finaste tjejen


svar; taaack så mkt!
hmm, jag gör inget speciellt & jag orkar inte skriva allt jag gör när jag sminkar mej just nu, men kanske kan kontakta mej på något sätt och sen så kan jag förklara där :)
tack så hemskt mkt
 

Postat av: tania

vad lyssnar du på för muusik?

svar; allt förutom rock!

Postat av: katja

vilket land e du ifrån? :) du ser ut att vara serb eller typ från egypten eller irak. . fint hår.

svar; sverige.. . haha nej nje, måga säger de men jag e faktiskt svensk! tack

Postat av: h

vem umgås du med mest? har du några du hatar?

svar; min kille & felicia i skolan :) nopp i love all people, nej men ordet hatar är lite väl, men de finns folk jag inte tkr om :)

Postat av: h

glömde fråga en sak, brukar du anväda typ peaeller msn eller något?

svar; yes i doo

Postat av: anna

hejsan, spanar in din blogg ganska så ofta. så ofta jag har tid det vill säga.
du har verkligen flyt i bloggen
hur många läsare har du per dag?
hur kommer du på allt att skriva om?
hur många inlägg skriver du per dag?
kram anna


svar; tack så mkt!
jag har ungefär 200-300 läsare
jag tar inspiration av andra & av vad folk snackar om i tåget, i skolan och så !
hmmm 5-6 kankse om ja inte e upptagen 

Postat av: farosh

jalla syster, finaste bloggen walla!
men en fråga. .
har du slutat hinka lr?


svar; aha farosh visste inte du läste min blogg, hahaha!
tack! jaa, jag har kille nu, pallar inte me hink o grejer

Postat av: undrade läsare

vad tycker du om kissie & kenza och om amir du vet gaybloggen? :)

svar; 1. kissie hon framställer sig riktigt jävla dum i sin blogg, men jag såg henne i the voice hon e nog mera jordnära i verkligheten än i bloggen!
2. kenza, hon e skit bra bloggerska verkligen as grym!
3. amir, han e sig själv och bryr sig inte om vad andra tycker, i like! 

Postat av: Sara

hur blev du och fadi tillsammans ? :) <3

svar; lång historia, haha! genom vänner

Postat av: Jessica

SNYGGING! när har du tid att träffa mig så att de finns en chans att prata ostört only you and me (a)? =):P

svar; vi ska ses i promise youu, måste hitta en tid bara! :) <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0