thanks good it's friday

hellu där alla underbara, kom hem för en stund sen & åt mat. . alltså idag var det inte min tur dag när det gäller mat alltså, vi kan ju börja med i skolan, jag & F skulle äta sushi vi fick inte ens upp maten på pinnarna & sedan när jag kom hem så sätter jag i halsen så den åker upp i näsan! lovar dig det är BARA jag som kan lyckas med sånt skit, haha! Men idag är det ju fredag och vanligtvis brukar jag vara i södertälje dessa dagar, men idag skulle baby på fest så jag får vara hemma istället. Ska nog fixa mig lite sen kankse gå ut en sväng med min syster & barnen haha! Anyway, imorgon blir det heroncity med fadi & hans kompisar! roligt roligt.


here we are!

nu ska jag kolla runt lite, uppdaterar senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0