sista inlägget idag!

nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen!
ska upp typ kl 06:00 imorgon, så jag ska hinna fixa mig.
ska åka hemifrån halv 8 !
Herremingud säger jag bara, men jag ska nog möta Felicia lite innan så vi åker tillsammans
imorgon ska vi vara i hallonbergen, i centrum. Vi ska ha yoga där med klassen, helt knas!
men men senare blir det frisör & sen efter skolan så ska jag möta älskling, sedan ska vi åka till min farfar's grav
jag läääängtar verkligen tills imorgon, dels för att få besöka min farfar's grav & för att min älskling kommer hem till mig, jag saknar honom hela tiden, sjukt! men nu ska jag dra & föna håret ( har ingen ork ) men ska man vara fin får man lida pin, eller vad man nu säger! Efter det ska jag borsta tänderna och sätta på nattcremén!
Men ni får sova så jätte gott nu i natt & dröm om mig, i know you guys want!
GODNATT


Kommentarer
Postat av: Felicia

du har inte skrivit idag min kära! :O

2009-11-03 @ 23:50:18
URL: http://fillss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0